2007/12/20

感動到...

真係感動到喊,,

所有present都已經完結喇=]
呀......為左最後尼個present 我冇得去Disneyland 睇雪...
好down down左成晚,,
但正正係咁 亦都成為左我ge推動力>33<

臨present前 梗係要黎番張!!
好開心同你地一齊做project,,,
好開心我地之間有爭拗後關係更加好..


珍惜身邊每一位

接住落黎 係忙碌ge聖誕節,,,
我要為目標而努力=)




我同你 生命中都會有不一樣的旅程
每個人 都會有駕火車帶你去到目的地

有些人 好快就會去到他想去的地方
亦有些人 要經過很多中轉站才去到他想去的地方

其實旅程的快與慢 都並不重要
最重要 是你要享受整個旅程中所發生的事
相信 你所得到的 必定更多

睇到尼到 我想同你講聲 我愛你

沒有留言: